שאלות ותשובות

 שאלות ותשובות

https://askezra.co.il

Askezra, website about questions and answers


מדור השאלות והתשובות הוא המקום שבו אנשים שואלים שאלות ואנשים אחרים עונים עליהן.


אתרי שאלות ותשובות הם דרך מצוינת ללמוד עוד על נושא מסוים, לקבל חוות דעת של מומחה או סתם לקבל עצות לגבי החיים. ישנם יתרונות פוטנציאליים רבים לשימוש באתרים אלה, אך ישנם גם כמה סיכונים פוטנציאליים שכדאי להיות מודעים אליהם.


חשוב לשאול שאלות כי זה עוזר לנו להבין את נקודת המבט של האדם האחר. זה גם עוזר לנו להיות מאזינים טובים יותר ולקבל הבנה טובה יותר של מה שהאדם מנסה לומר.


הסיבה הראשונה שבגללה חשוב לשאול שאלות היא כי זה עוזר לנו להבין את נקודת המבט של האדם האחר. כשאנחנו שואלים מישהו שאלה, אנחנו מנסים להבין את הצד שלו בסיפור ואיך הוא מרגיש לגבי מה שקרה. זה יכול לעזור לנו להיות מאזינים טובים יותר ולקבל הבנה טובה יותר של מה שהם מנסים לומר.


סיבה נוספת מדוע חשוב לשאול שאלות היא כי זה עוזר לנו להיות מאזינים טובים יותר. כשאנחנו מקשיבים, עלינו לנסות כמיטב יכולתנו לשמוע באמת את מה שהם אמרו, אבל לפעמים המחשבות שלנו נודדות או שלא יהיה לנו זמן לאותו רגע בשיחה, כך ששאלת אותם שאלות יכולה לעזור להם לשמור על המסלול עם הסיפור שלהם. וודא שאתה יודע הכל על מה שהם אמרו מה שיגרום לך להיות מאזין אקטיבי במקום מאזין פסיבי


תמיד חשוב לשאול שאלות, אבל חשוב גם לדעת מתי הזמן הטוב ביותר לשאול שאלות.


יש הרבה מקרים שבהם שאילת שאלה תהיה בלתי הולמת. לדוגמה, אם מישהו הציג רעיון ואתה היית בקהל, אתה לא צריך להפריע בשאלה. עם זאת, אם הם נמצאים בפגישה והם פתחו את הרצפה למשוב או לשאלות ויש לך מה לומר על הנושא אז יהיה נכון לשאול את שאלתך.

אם אתה סקרן לגבי משהו אז זה אומר שיש לך שאלה בראש וזה הזמן המושלם לשאול אותה. אתה אף פעם לא יודע מה יכולה להיות התשובה, או אם בכלל יש תשובה.

חשוב לענות על שאלות הילדים באופן המתאים לגילם ולהבנתם.


דרך טובה לענות על שאלות של ילדים היא לתת להם הזדמנות לשאול שאלות נוספות. זה יעזור להם להבין טוב יותר את הנושא הנדון. זה גם עוזר להם לפתח את אוצר המילים וכישורי התקשורת שלהם.


בנוסף, אתה תמיד צריך להיות כנה עם ילדך כאשר אתה עונה על שאלותיו. זה אומר לא לשקר על משהו כמו סנטה קלאוס או ארנב הפסחא רק בגלל שהם צעירים מכדי להבין מה זה באמת או למה אתה עושה את זה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חישוב זמנים

תרופות סבתא

למה צריך