מסעדות בתל אביב

מסעדות בתל אביב 

https://restaurant-tel-aviv.co.il

מסעדת תל אביב היא אתר אינטרנט העוסק במסעדות בתל אביב


אחת הערים העמוסות בעולם היא תל אביב. הניו יורק טיימס כינה את העיר הזו "בירת הים התיכון של מגניב". זוהי עיר נצחית עם דופק מיוחד המשלבת חופים ים תיכוניים עם חיי לילה מהשורה הראשונה, סצנת תרבות תוססת, מטבח מענג, ארכיטקטורה הרשומה על ידי אונסק"ו ונקודת מבט עולמית.


בזכות החופים המדהימים, המסעדות המצטיינות, חיי הלילה המרגשים, המוזיאונים המרתקים, הקניות הפנטסטיות והנופים המרהיבים, טיול בתל אביב יהיה אחד לזכור. להמשיך איתנו? פנטסטי מכיוון שיש עוד המון. אנחנו יודעים שזה קשה, אבל מתנגדים לדחף להיסחף על ידי הים, השמש והחומוס של קו החוף כי לעיר יש הרבה יותר מה להציע. ריכזנו עבורכם רשימה של הדברים המובילים לעשות בתל אביב כדי לעזור לכם לתכנן את הטיול ולהפיק את המרב מהזמן שלכם שם.


פארק הירקון


פארק הירקון ממוקם בתל אביב, בעוד סנטרל פארק בניו יורק והייד פארק בלונדון. נחל הירקון זורם במרחב הפתוח החביב, החבוי בחלקה הצפוני של העיר. מדי יום, הפארק עמוס בריצה קלה, רוכבי אופניים, הולכי כלבים ואמהות צעירות המטיילות, ומעניקות לו זהות ייחודית משלו. הקימו מחנה על הדשא ובילו את היום בהנאה מהשמש תוך כדי צפייה באנשים.


מרכז סוזן דלל


מופעי מחול ישראלים ובינלאומיים מתקיימים במרכז סוזן דלל מאז 1989, המהווה חלק מאזור נווה צדק המקסים. בילוי לילי נחמד כולל ארוחת ערב באחת המסעדות שמסביב והופעה במרכז.


מוזיאון לאמנות תל אביב


האוספים הגדולים בישראל של אמנות מודרנית, עכשווית וישראלית מעטרים את קירות המוזיאון הזה. המוזיאון כולל אוסף נכבד של ציורי אמן ישנים, תיאטרון מיצג, מגוון תערוכות זמניות, מופעי צילום, עיצוב ואדריכלות, כמו גם גן פסלים מקסים ושליו בו המבקרים יכולים להירגע. התוספת העדכנית יותר, בניין הרטה ופול אמיר, היא פלא ארכיטקטוני ומרוכזת סביב אטריום ספירלי בגובה 90 מטר. האזור הפנימי מציע תפאורה מיוחדת לתערוכת אמנות עכשווית וכן גלריה ומרכז לאדריכלות.


העיר יפו העתיקה


העיר העתיקה של יפו, ​​אחת הערים העתיקות באזור הים התיכון, מתנשאת מעל פני המים על צוק ומפלחת את קו הרקיע של תל אביב. ביפו העתיקה יש מגוון רחב של פעילויות, לרבות מסגדים, כנסיות, מגדלי שעון היסטוריים, גשרי משאלות, פסלים, מפגשי יוגה, מוזיאונים, גלריות לאמנות, מסעדות מודרניות וברים. בעיר מודרנית-היסטורית זו, יש אינספור הזדמנויות לחקור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חישוב זמנים

תרופות סבתא

למה צריך