סוגי זהב

 סוגי זהב

MyGoldi.co.il

MyGoldi, know more about the different gold types


זהב הוא יסוד כימי עם הסמל Au ומספר אטומי 79. זהב הוא מתכת צפופה, רכה, מבריקה, ניתנת לגימור וגמישה. זוהי אחת המתכות היקרות ביותר בעולם.


הזהב שימש ככסף ונחשב לסמל של עושר עוד מימי קדם. זהו אחד החומרים העתיקים ביותר המוכרים על פני כדור הארץ והוא שימש בתכשיטים במשך אלפי שנים.


זהב הוא מתכת ששימשה כצורה של מטבע, תכשיטים ומסחר במשך אלפי שנים. זוהי אחת המתכות היקרות בעולם.


ישנם שלושה סוגים עיקריים של זהב:


-מטבעות זהב או מטילי זהב הם מטילי זהב שהוטבעו על ידי ממשלה. ברים אלה ניתן לסחור או להמיס כדי ליצור תכשיטים אחרים.


-תכשיטים עשויים מזהב או כסף ולרוב כוללים יהלומים, אבני אודם, אבני ספיר ואבני חן אחרות.


-אבק זהב עשוי מכחיסת עפרות זהב לפתיתים קטנים ולאחר מכן טחינתו לאבקה עם מים.


ישנן שלוש סיבות עיקריות לכך שזהב יקר: נדירות, נחשקות ושמירה על ערך. זהב ניתן למצוא בכל העולם בכמויות קטנות אך נדירותו הופכת אותו לבעל ערך. זהב מבוקש גם בגלל צבעו וברק שלו, כמו גם מחסורו שהופכים אותו בעל ערך לבני אדם. לבסוף, תכונות שימור הערך של הזהב הופכות אותו למבוקש עבור משקיעים שרוצים לאחסן את עושרם בצורה שלא תאבד מערכו לאורך זמן.


זהב שימש במשך מאות שנים כמתכת יקרה ולאחסון ערך. זהב יכול לשמש לייצור תכשיטים, מטבעות או פריטים אחרים והוא גם מחזיק ערך בשוק.


קראט זהב הוא מדד לטוהר הזהב. זהב נמדד בקראט, וקראט אחד שווה ל-1/24 מזהב טהור. ישנם סוגים שונים של תכשיטי זהב, כגון 18K, 22K או 24K. ככל שמספר Ks גבוה יותר, כך הזהב טהור יותר.


זהב לבן הוא זהב עם צבע לבן אשר מושג באמצעות שימוש בניקל. הניקל בזהב לבן מספק צבע בהיר ולבן יותר מזהב צהוב.


זהב צהוב הוא סגסוגת של זהב ונחושת המעניקה לו את צבעו הצהוב הייחודי. הוא מכיל גם כסף, שעוזר לנחושת לשמור על צורתה כשהיא מזדקנת ומונע ממנה להפוך לירוק או שחור.


זהב הוא נכס שכל אחד יכול לקנות. זה לא משנה אם אתה עשיר או עני, בעולם כיום, יש הרבה דרכים לקנות זהב. אתה יכול לרכוש מטבעות זהב מסוחר מטבעות או מחנות תכשיטים, לסחור במניות ואג"ח תמורת זהב, לקנות תעודות סל בזהב, או אפילו לקנות מטילי זהב פיזיים מהבנק שלך.

לטיפים נוספים מסוג זהב, בקר באתר האינטרנט שלנו MyGoldi.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חישוב זמנים

תרופות סבתא

למה צריך