שוהם

 מגזין יישוב שוהם

https://portalshoham.co.il

Portal Shoham מגזין יישוב שוהם


במרכז הארץ, העיר שוהם מתרחבת במהירות. שוהם, שאוכלוסייתה מונה כ-20,000 תושבים, היא מקום מגורים פופולרי ובה מתגוררים הרבה ישראלים צעירים ואינטליגנטים. העיר המרכזית הזו, הקרובה לתל אביב וממוקמת בלב אחד מהמחוזות הכלכליים הגדולים בישראל, נתפסת כמקום נפלא להקים משפחה. לא תרצו לפספס את האוצר הזה לגלות עם החברים והמשפחה אם אתם מתכננים טיול לישראל בקרוב. תרגישו שם בבית בגלל היופי והתרבות הכפרי שלו.


שוהם, ישראל נועדה במקור להיות עיר לאוכלוסיית חקלאים כפרית. זה לא היה כל כך מזמן כאשר מאות הבתים הראשונים נבנו בשנות ה-90. מאז, היא שגשגה בגלל מערכות חינוך מצוינות ואפשרויות. השם שוהם נבחר להנצחת אבן החושן שנקבעה בבגדי הכהן הגדול בעת שכיהן בירושלים.


אירועי תרבות רבים, כולל פסטיבלים וחגים, הם חלק מתרבות שוהם. אולם נודע לאמנויות הבמה מציע תיאטרון, שירה, מופעי בידור ועוד לאנשים מכל הגילאים. המתקן לאמנויות הבמה מציג גם יצירות אמנות תרבותיות רבות בתערוכה. עשרות אלפי אנשים משוהם וישראל משתתפים ב"פסטיבל המוזות" שמארגן שוהם מדי שנה.


הקפד לא לפספס את התכשיטים האלה אם אתה מתכוון להגיע בכל עת ליד. פארק יער שוהם ששטחו כ-500 דונם הוא פנינה שלא יסולא בפז בשוהם. פארק זה כולל ריצוף פסיפס מקסים מכנסייה ביזנטית ישנה, ​​כמו גם שבילי הליכה ורכיבה נחמדים, אתרים ארכיאולוגיים ועוד. ממוקמת באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים, נאות קדומין היא עוד מקום מעניין לבקר בו. שמורת הנוף התנ"כית הזו, שבתרגום מילולית היא "שטחי מרעה נעימים", היא גן ושמורת טבע.


לשאול את אלוהים מה הוא רוצה לעשות בעיר הגדולה הזו זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות. כדאי גם להתפלל שאלוהים יגלה את האמת לישראלים שם. בהרשמה ל-The Israel Insider תוכלו ללמוד מה קורה בשוהם ובכל שאר הערים בישראל. אתה יכול לקבל את המידע העדכני ביותר על מה שקורה בישראל וכיצד להתפלל על ידי הרשמה לניוזלטר היומי של God TV. האירועים החשובים והרב משתתפים המתקיימים במדינה זו מכוסים בדיווחי החדשות היומיים שלנו. כילדי אלוהים, באחריותנו להתפלל למען ישראל ולשלום ירושלים כפי שאלוהים מצווה עלינו לעשות בכתובים. מתפללים למען ישראל והמדינות השכנות למזרח התיכון מועלים על ידי אלוהינו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חישוב זמנים

תרופות סבתא

למה צריך