קעקועים עם משמעות

קעקועים עם משמעות

https://tattoo-swag.com

Tattoo Swag is a website about tattoos with meanings


קעקועים הם סימנים קבועים על העור שנוצרים על ידי החדרת דיו, צבעים ופיגמנטים, בלתי ניתנים למחיקה או זמניים.


קעקועים הם סוג של שינוי גוף, אבל הם קיימים כבר אלפי שנים. הקעקועים הידועים ביותר מגיעים מה-


התקופה הנאוליתית ונמצאו על שרידי אדם משומרים בארון המתוארך לשנת 3000 לערך לפני הספירה, במה שהיא כיום צרפת.


קעקועים חוקיים ברוב המדינות והם הופכים פופולריים יותר ויותר.


קעקועים קיימים כבר מאות שנים. הם שימשו כצורה של אמנות, קישוט או לציון טקסי מעבר. קעקועים שימשו גם כדרך לזהות אנשים בתרבויות שונות.


השימוש המתועד הראשון בקעקועים נמצא על אוצי איש הקרח, מומיה בת 5300 שנה שנמצאה בהרי האלפים ועל גופו היו 57 קעקועים.


קעקוע הוא כיום חוקי ברוב המדינות, עם כמה הגבלות על סוג הקעקוע או המיקום על הגוף שבו ניתן למקם אותו.


קעקועים הופכים יותר ויותר פופולריים בחברה של היום. למעשה, קעקועים הפכו כל כך פופולריים שהם משמשים כעת כביטוי לאישיות ולאינדיבידואליות של האדם. כמות האנשים עם קעקועים עלתה מ-1% לכ-25% בעשורים האחרונים.


הסיבות להסרת קעקועים מגוונות. יש אנשים שמרגישים שהם כבר לא מייצגים את מי שהם, יש אנשים שרוצים להסיר אותם מסיבות דתיות, ויש אנשים שיש להם קעקוע שכבר לא משמעותי עבורם.


יש אנשים שמסירים את הקעקועים שלהם כי הם מרגישים כאילו זה כבר לא מייצג את מי שהם. אולי הם שינו את האמונות או האידיאלים שלהם, או אולי הקעקוע ניתן כשהם היו הרבה יותר צעירים ועכשיו זה לא אומר מה שהיה פעם. לדוגמה, למישהו אולי יש קעקוע שאומר "אהבה", אבל עכשיו הוא נשוי ונמצא במערכת יחסים מונוגמית עם מישהו אחר.


יש אנשים שמסירים את הקעקועים שלהם מסיבות דתיות. זה יכול להיות בגלל שינויים באמונות או ברוחניות, או בגלל שהאדם המיר את דתו לדת אחרת. לדוגמה, אם למישהו היה קעקוע כנופיות ישן אבל אז הפך לנזיר בודהיסטי, לא תהיה סיבה קטנה עבורו לשמור את קעקוע הכנופיה על גופו.


הסרת קעקועים היא תהליך עדין. זה דורש מומחיות של איש מקצוע מנוסה. ההסרה עלולה להיות כואבת וחשוב לדעת שבמהלך התהליך תהיה אי נוחות מסוימת.


יש אנשים שיש להם קעקועים מתחרטים שיש להם אותם ורוצים להסיר אותם מסיבות שונות. הם עשויים לרצות להסיר קעקוע כי הם שינו את דעתם לגבי המשמעות של זה או סתם כי הם חושבים שהוא מכוער. לא משנה מה הסיבה שלהם, הם מחפשים דרך להיפטר מהקעקוע שלהם ללא כאב ועם מינימום צלקות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חישוב זמנים

תרופות סבתא

למה צריך