כספים

 כספים

https://b-finance.co.il

B-Finance, your money guide

כסף הוא אמצעי חליפין. זוהי הצורה הנזילה ביותר של עושר. כסף הוא גם מאגר של ערך, כלומר ניתן לחסוך ולאחזר אותו בעתיד כדי לרכוש סחורות או שירותים.


לכסף יש שלוש פונקציות:


- יחידת חשבון; המשמעות היא שכסף מספק דרך למדוד את הערך של סחורות ושירותים. לדוגמה, אנו משתמשים בדולרים כדי למדוד כמה עולה משהו.


- אמצעי חליפין; כסף מספק דרך לבצע עסקאות ורכישות ללא צורך בחילופי סחורות או שירותים. לדוגמה, אם אתה רוצה לקנות ארוחת צהריים מהמסעדה האהובה עליך, אתה יכול לשלם בכסף במקום להחליף את השעון שלך בבוריטו שלהם.


- חנות של ערך; המשמעות היא שניתן לחסוך ולאחזר כסף בעתיד לרכישת סחורה או שירותים בכל עת.


כסף זה הדבר הכי חשוב בחיים. בלי כסף, אנחנו לא יכולים לקנות אוכל או בגדים. אנחנו לא יכולים לקנות בית. אנחנו אפילו לא יכולים לשלם עבור החינוך של ילדינו. כסף הוא הדבר היחיד שנותן לנו חופש ועצמאות בחיים.


כסף הוא חלק מהותי מחיינו, אבל הוא לא מגדיר מי אנחנו כאדם. זה לא רק על היכולת להרשות לעצמנו מותרות כמו מכוניות יקרות ויאכטות - זה על היכולת לפרנס את עצמנו ואת משפחותינו בצורה שאנו בוחרים לחיות את חיינו.


כסף חשוב כי הוא מספק לנו את ההזדמנות לחיות בלי דאגות או אילוצים על מה שאנחנו רוצים לעשות בחיינו, אבל זה לא הדבר היחיד שחשוב בחיים


הצעד הראשון להשגת כסף הוא לגלות מה אתה יכול למכור. השלב השני הוא לגלות מה הלקוחות שלכם רוצים וצריכים.


אם אתם בעניין של מכירת מוצרים, אז חשוב לדעת כמה עולים המוצרים וכמה הם שווים. אתה צריך גם לדעת את הפרטים של העלויות שלך, כולל עלות החומרים, העבודה והתקורה.


ברמה גבוהה, ישנם שני סוגי עלויות: עלויות קבועות (קבועות לכל מוצר) ועלויות משתנות (בהתבסס על כמות המוצרים שאתה מייצר). עלויות קבועות כוללות דמי שכירות או משכנתא, דמי ביטוח, שירותים וכדומה. עלויות משתנות כוללות עלות חומר גלם ועלות עבודה.


על מנת לקבוע את שולי הרווח או הרווח הנקי עבור כל מוצר שנמכר, הפחת הוצאות קבועות מההכנסות (מחיר מכירה פחות הוצאות משתנות).


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חישוב זמנים

תרופות סבתא

למה צריך