קניות בעיר אילת

 קניות בעיר אילת

https://eilat-today.co.il

Eilat Today is your guide in traveling and shopping in the city of Eilat


שער הכניסה של ישראל להודו, מזרח אסיה ואפריקה הוא נמל אילת. לפני 60 שנה הייתה אילת כפר גבול בסגנון שאנטי, אך כיום זהו אחד מאזורי הנופש הפופולריים בישראל, שמושך מבקרים מכל העולם אל חופי הים האדום ומאות בתי המלון. חופשה היא המוקד העיקרי של אילת. יחד עם קניון קמעונאי ענק, מסעדות ומגוון של הסחות דעת לאורחים צעירים ומבוגרים כאחד, אתרי נופש מאגפים את הטיילת והלגונה. המצפה התת ימי באילת ושונית הדולפינים, בה יכולים המבקרים ללכת לשחות עם דולפינים, הן שתיהן אטרקציות חובה לתיירים באילת, המשמשת גם כשער לאחת משוניות האלמוגים המדהימות בעולם.


העיר הדרומית ביותר בישראל, אילת, שוכנת מול ים סוף. העיירה רחוקה מהערים הגדולות של ישראל מכיוון שהיא כל כך רחוקה דרומה. ארבע שעות ברכב או קצת יותר משעה בטיסה נפרדים בין ירושלים ותל אביב.


באילת, צלילה בים האדום היא בילוי פופולרי שכדאי לכל אחד לשים בראש ה-bucket list שלו. אלמוגים וחיים ימיים יפים, כגון דגי אריה, צלופחים וקרני מנטה, עשויים להימצא בים האדום. בנוסף לשנורקלינג, אילת היא ביתם של מספר רב של טיולי צלילה ומפעילי טיולים. שייט בסירה בתחתית זכוכית היא אופציה למשפחות עם ילדים צעירים יותר. סקי אופנועים, שיט וקיאקים הם ספורט מים יותר.


אילת היא מיקום ידוע לצפייה בציפורים והיא מיקומו של המרכז הבינלאומי לצפרות בנוסף לאטרקציות התיירותיות הרבות ליד החוף. במהלך טיסת הנדידה מאירופה לאפריקה, המתקיימת מספטמבר עד נובמבר ושוב ממרץ עד מאי, חובבי הטבע נוסעים לאילת.


אם תרצו להירגע על החוף, לעסוק בפעילויות הקשורות לים ולחקור את הגן הלאומי בקעת תמנע בשעות הפנאי שלכם, בלו שבוע באילת. מספר ימים לטעינה יספיקו אם אתם קצרים בזמן או אם שבוע אחד בחוף הים ארוך מדי עבורכם. המקומיים נוהרים לאתר הנופש הזה על החוף בקיץ, כשהטמפרטורות מרקיעות שחקים. סעו לאילת באביב, בסתיו או בחורף לחופשה רגועה יותר כי מזג האוויר שם תמיד נעים.


בניגוד לערים העמוסות של ישראל, אילת היא כמו משב רוח רענן. הוא מספק הרבה בידור לאנשים בכל הגילאים ומהווה מיקום נהדר להירגע ולהיטען בין סיורים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חישוב זמנים

תרופות סבתא

למה צריך